wtorek, 23 czerwca 2015

Nanotropocollagen czyli Kolagen NTC

Słyszałyście o nanotropocollagenie?
To aktywny kolagen naturalny nowej generacji w formie skoncentrowanego żelu, zawierający kwas hialuronowy i melaninę. Jego zadaniem jest nawilżyć, uelastycznić, wygładzić skórę oraz wspomóc jej odnowę komórkową. Zgodnie z informacją producenta spowalnia procesy starzenia skóry, usuwa przebarwienia, przyspiesza gojenie, zmniejsza widoczność blizn i pomaga w walce z cellulitem (TU info). Brzmi obiecująco.
Dzisiaj do mnie przyjechał i od dzisiaj go stosuję :). Strasznie się cieszę :).
Przyszedł zapakowany jak materiał radioaktywny :D Zrobiło to na mnie duże wrażenie. Zresztą zobaczcie sami:


W styropianowym opakowaniu była zamrożona woda mineralna, dzięki której produkt dotarł dobrze schłodzony - po wyjęciu szklanej butelki z kolagenem z opakowania była ona zimna w dotyku.
Wszystko to wynika z faktu, że kolagen ntc powinien być przechowywany w miejscu zacienionym i w temperaturze nie przekraczającej 27 stopni Celsjusza.



W opakowaniu dostajemy też dokładny opis kolagenu i wskazówki do jego właściwego stosowania. Ma formę żelu, bardzo podobną do kwasu hialuronowego. W odróżnieniu od HA nie jest jednak całkiem przezroczysty, ale leciutko mleczny. Stosowany zgodnie z wskazówkami, na wilgotną skórę, wchłania się szybciutko i nie naciąga jej. To tyle co mogę napisać po pierwszym użyciu.

Mam nadzieję być dzięki niemu piękna i młoda :D.
Czekając na recenzję możecie poznać kolagen NTC bliżej czytając o nim na stronie producenta - TU.

35 komentarzy:

  1. O jestem zaciekawiona, nie wiem czemu miałam skojarzenie, że nie wierzysz w takie cuda ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem :D Często zaklinam rzeczywistość kupując kosmetyki anti-age :D

      Usuń
    2. Liczę też na usuwanie przebarwień.

      Usuń
  2. sposób pakowania wzbudził mój zachwyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Woda w butelce była jeszcze częściowo zamarznięta :)

      Usuń
  3. Wow, co za dbałość o przesyłkę!

    Czyli jak się spotkamy to już będziesz młodsza ode mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaaaaaa :))))
      Tak, nawet mi alkoholu nie sprzedadzą, więc Ty będziesz po wino latać :D

      Usuń
    2. Może i Ciebie po powrocie ode mnie nie poznają :DDD

      Usuń
    3. Ja będę tak zmęczona, że pewnie będę wyglądać dużo starzej :D Także mi sprzedadzą na pewno, albo weźmie się Arike, ona zajmie swym urokiem osobistym wszystkich wokół, że sprzedadzą wszystko xd

      Usuń
    4. W sumie są psy co alkohol w beczułkach noszą - Arika nie może być gorsza :D
      Śpi teraz na kanapie przytulona do mnie - sama słodycz!

      Usuń
    5. Coś czuję, że będę musiała skontrolować Twój bagaż przed odjazdem ode mnie :DDD
      Uprzedzam lojalnie, że Piesa nie jest na wynos! :D

      Usuń
    6. Ha ha ha :D
      Coś Ty! Przecież moja Azula by mi nigdy tego nie wybaczyła ;)

      Usuń
  4. Fajnie, że będziesz miała okazję przekonać się czy działa :) Miłego testowania, widać, że firma dba o szczegóły, bo przesyłka b. fajnie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jestem go strasznie ciekawa! Pierwszy raz dostałam tak zapakowaną przesyłkę :)

      Usuń
  5. świetny patent :) a kolagen mi chodzi po głowie juz od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba zapakowanie :DDD zamrożona woda świetnie przetrwała podróż w styropiankowym wdzianku.

      Usuń
  6. Pięknie i pomysłowo zapakowane. Mam kolagen innej firmy i tak testuję i skończyć go nie mogę . Cudów nie widzę póki co po jego używaniu, więc chętnie poczekam na opinię tego kolagenu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna i młoda. Chcę tez. Tylko ta cena kurza noga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra - piękna nie będę :D nawet kolagen nie da rady :D

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi, że chciałam go kupić :D
    ale poczekam na jakiś rabat, o ile znowu nie zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem działania :P. O produkt w transporcie widać dbają, też by na mnie zrobiło wrażenie przy otwieraniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam kolagen SBC z Forever Young i jestem zachwycona jego działaniem. Nawilża jak żaden inny dotychczas stosowany przeze mnie produkt. A przy okazji jest sporo tańszy niż NTC, którego cena jest dla mnie zaporowa póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o nich, piesia fajna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesia właśnie liże mnie po ręku - pomaga w pisaniu....

      Usuń
  12. Kolagen się przez skórę nie wchłania! Ma za duże cząsteczki, a te nano srano mini super to zwykły marketing. Nie dajcie się oszukać. Farmaceutka

    OdpowiedzUsuń